fredag 8 juli 2011

Vinnare i SommarTag utmaningen!

Tack ni som deltog i min SommarTag utmaning! 15 underbart fina och inspirerande bidrag!  Tre stycken vinnare får var sitt hemligt pris från AltheasMix. Det var inte lätt att utse den mest somriga men den till slut korades var denna ljuvliga tag, gjord av Lena J! Grattis Lena!
1 LenaJ

Sedan använde jag slumpgeneratorn, random.org för att utse de två andra vinnarna.........det blev nummer...
12 (Åsah) och 15(bili), med dessa vackra tags! GRATTIS båda två!
12 Åsah

15 bili
Alla tre vinnarna kan maila sina adresser till Mita på AltheasMix, mita@altheasmix.se så kommer vinsterna!

Tack och ha sköna sommardagar!
Biggan

6 kommentarer:

Annelie sa...

Stort GRATTIS till er alla 3, jättefina & somriga tags!

Lena sa...

Åhhhhh, vad glad jag blev. Tack för rolig utmaning och ha en trevlig sommar! Kram Lena

Becky sa...

These are just stunning!

Anonym sa...

Här en till glad vinnare.....
Jag vill också tacka för en rolig utmaning och önska en trevlig sommar.
Åsah

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till alla 3 vinnarna!! :)
Vilka jättefina sommartags ni gjort!! :)
Ha en underbar sommar.
Kram Lena

bili sa...

Tack för vinsten, blev väldans glad. Även jag önskar en glad sommar. /bili