fredag 17 juli 2009

Normalt???


Undrar vad det kallas när man börjar bli attraherad av papper..:) Har ju sett på TV det mest fantastiska saker som folk kan attraheras av....! Det här papperet från AltheasMix fanns i mitt gästDT-paket och jag vågade inte röra det förren jag köpt några extra! Helt underbart!

Äpplena är en Bosscut die som jag använt Distress Ink dynorna för att färga in. Bradsen kommer också från AltheasMix, likaså grattisstämpeln (Reprint)

Hon säljer just nu "Hemliga paket" för 100 kronor (värde minst 200 kr)fram till söndag, som innehåller papper & dekorationer till minst 10 kort! Fraktfritt!


Trevlig helg!

7 kommentarer:

Hanna sa...

Hej!

Ja, detta pappret var verkligen snyggt! ;o)
Har själv några papper som jag bara älskar - men inte vågar röra, så att jag säket inte förstör dom! ;o)
Ditt kort är verkligen underbart, såå snyggt!
är det okej om jag lägger till dig i min länklista?
Ha det bra!
Kram,
Hanna

Ingrid - Inola sa...

Helt normalt - jag lovar! Är nämligen likadan själv;-) Läste för ett par år sen en artikel om en kille som blivit utnämnd till Storbritanniens tråkigaste man (det finns visst tävlingar i allt!). Han som vann hade som hobby att samla på papper. Jag fattade ingenting, vadå tråkig? Jag hade gärna träffat honom och snackat väsentligheter i livet, såsom olika papperssorter! Vill också säga att ditt kort är fantastiskt fint - som allt du skapar!

annkan sa...

Mmmm, mycket snyggt!
Och oja- du är heeelt normal. ;-)

Mona sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mona sa...

Otroligt fint. Synd att man inte fyller år idag.
Kram Mona

Ulle sa...

Vilket vackert kort! ... och vilken underbar effekt du fått på de utstansade äpplena!

(Favvis)Maria sa...

Underbara kort du gör!