söndag 22 mars 2009

Lilla Klara


Tänk att Klara snart fyller tre år! Klipsk, charmig och duktig tjej som ska få detta kort på födelsedagen. Kortet är gjort efter en skiss på Our Creative Corner och eftersom jag har så svårt för det munlösa har jag kombinerat två stämplar, en flicka från Hänglar och en från Panduro....;) tycker hon blev riktigt söt! Köpte ju ett scrapkit till pysselträffen här i Ö-vik men eftersom vi i pysselkommittén inte deltog i utmaningarna har jag mitt kvar! :)

Trevlig söndag!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är riktigt riktigt söt.
Tack Biggan för kommentaren om mina foton, en bekännelse; kameran är gör jobbet:)
KraM

Cicci sa...

Vilka härliga färger och sött upplägg.

Anonym sa...

Jättefint kort farmor!! vi har just gjort klart 40 st. inbjudningskort. 3 personer jobbade i 5 h-puh!!

Mita sa...

Lilla Klara kommer att bli överlycklig! Sött kort

Ulle sa...

Vilket härligt och sött färgglatt kort!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jättesött kort och motivet ser verkligen ut som en liten Klara! =) Smart att kombinera stämplar sådär - det blir ju lite unika motiv som bara du har. =)

Kram / Angelica

Anonym sa...

This is adorable. I love the colors you chose. They eyelet trim is perfect. Super job Birgit.

Anonym sa...

wow!!! I love how you have used punches for the tree leaves.. what a great look.. I will be trying this.. always looking for a different style for this great tree!
thanks for the inspiration!!
Love your wonderful scene!

princess_place sa...

vilken söt flicka-stämpel det där vr! jätte fint kort