tisdag 15 juli 2008

Ett kort till med mina löv och en Alotastämpel


Förstår om ni blir trötta på mitt löv-mani just nu, men idag blev det träd av löven! Nyckelpigan från Alota! Bakgrunden gjord med stämpeldynor i olika nyanser.

Dessa Quickutz löv har jag använt till träden;
Har fått en utmaning av Annica (svarar men orkar inte leta scrappare som inte fått samma utmaning tidigare...förlåt!)

Regler:Beskriv först reglernaSvara på alla frågorVälj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
1.Laga en lövbiffsgryta som min äldste son gillar
2.Leka med barnbarnen medan föräldrarna får ta en tripp till stan´
3.Ringa en kompis som blir trakasserad av sin granne.
4.Tvätta en maskin
5.Göra ett kort naturligtvis :)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jobbade på samma skola som nu och trivdes förträffligt vilket jag fortfarande gör! Men tyckte (som vanligt) att det var rätt tungt på "kärleksfronten" då...;)

Ställen du bott på?
Solberg, Umeå, Landsjö, Örnsköldsvik (flera ställen), Stockholm, Uppsala och Domsjö.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1.Ge barnen 10 miljoner var!
2.Skänka bort massor till välgörande ändamål av olika slag
3.Lägga nytt tak och renovera här hemma lite
4.Göra en lång och spännande resa!
5.Jobba halvtid!

Tack för besöket!

2 kommentarer:

Annica H sa...

Oh så roligt att läsa mer om dig! Du! Lövbiffgryta låter gott, ett receptbyte kanske?

Anonym sa...

Löveeeeeeeeee your Lövvvvvvvvvvvvv!